13. ročník celostátního projektu Nemocnice ČR 2018 přináší novou kategorii „Online komunikace nemocnic“
Praha, 17.4.2018 (AMI Communications)
Každoroční soutěž o nejlepší českou nemocnici, kterou pořádá HealthCare Institute, o.p.s., se letos nově zaměří i na to, jak nemocnice komunikují v online prostředí. Ve spolupráci s partnerem kategorie, největší českou PR agenturou AMI Communications a její divizí AMI Digital, se tak v rámci celostátního projektu Nemocnice ČR budou poprvé hodnotit i webové stránky českých nemocnic na základě použitelnosti, přívětivosti a funkčnosti pro své uživatele. Odborná komise od začátku dubna do konce května ohodnotí webové stránky 155 nemocnic v České republice. Vítězové budou slavnostně vyhlášeni a odměněni na odborné konferenci Efektivní nemocnice 2018, která se uskuteční ve dnech 27. – 28. 11. 2018 v Praze – Vysočanech.
Celostátní projekt "Nemocnice ČR" každým rokem vyhlašuje nejlepší nemocnice ve čtyřech klíčových oblastech: Bezpečnost a spokojenost hospitalizovaných pacientů, Bezpečnost a spokojenost ambulantních pacientů, Bezpečnost a spokojenost zaměstnanců nemocnic a Finanční zdraví nemocnic. Letos přibude i nová kategorie věnovaná tomu, jak informačně kvalitní a uživatelsky přívětivé jsou internetové stránky jednotlivých nemocnic. Komise složená z on-line specialistů bude celkově hodnotit 6 důležitých oblastí webových stránek jednotlivých nemocnic, jako je například obsah, aktuálnost informací či jejich chování se zaměřením na hendikepované osoby. Vítězové z řad fakultních a ostatních nemocnic obdrží od partnera kategorie, společnosti AMI Communications, spol. s r.o., poukaz na mediální trénink pro 2 osoby nebo praktické školení on-line komunikace (FB, Twitter, Instagram) v hodnotě 25.000 Kč bez DPH.
„Na základě našich celostátních průzkumů mezi pacienty vyplývá, že je zajímá, která nemocnice či oddělení je nejlepší a tyto informace hledají na webových stránkách nemocnic. Po odborné diskusi jsme se rozhodli, že bychom rádi pozitivně hodnotili nemocnice, které jdou příkladem, a proto v rámci celostátního průzkumu Nemocnice ČR 2018 jsme nyní společně s partnerem vyhlásili novou kategorii zaměřenou na oblast online komunikace nemocnic. Myslíme si, že jedůležité, aby nemocnice měly své webové stránky co nejvíce užitečné pro své uživatele“, říká Daniel Vavřina, zakladatel HealthCare Institute, o.p.s.
PhDr. Marek Stránský, Ph.D., Managing Partner AMI Communications dodává: „Když dnes pacient potřebuje informaci o dané nemocnici, její webové stránky jsou to první, kam se podívá. My chceme vybrat ty nemocnice, jejichž weby jsou nejlepší a nastavit tak laťku pro ostatní. Stát se partnerem kategorie „Nejlepší online komunikace nemocnic“ jsme se rozhodli nejen proto, že jsme komunikační agentura, která má vlastní digitální divizi, ale také dlouhodobé zkušenosti s komunikací ve zdravotnictví.“
Více o projektu Nemocnice ČR a výsledky minulých ročníků: http://www.hc-institute.org/cz/projekty/nemocnice-ceske-republiky.html.