Procter & Gamble ve spolupráci s Makrem poskytne pitnou vodu pro více než 700 lidí na jeden rok v oblastech s jejím nedostatkem

Autor: Redakce | Zpravodaj | 9. 11. 2017

Praha, 10. listopadu 2017 – 17. října skončila společná iniciativa společností Procter & Gamble a Makro, díky které bude prostřednictvím programu Čistá voda dětem poskytnuta pitná voda v oblastech, kde se lidé potýkají s jejím nedostatkem. Celkem se během kampaně v obchodech Makro prodalo více než 250 000 P&G výrobků, což představuje pitnou vodu pro více než 700 lidí na jeden rok.

Ambasadorkou byla herečka Andrea Růžičková, která v Africe před rokem pobývala. Neskrývá své nadšení: „Toto je úplně úžasné číslo! Vím, že v některých oblastech musí lidé pít zdravotně závadnou vodu a vystavují se tak riziku vážných nemocí. Každá pomoc v tomto směru má velký smysl.“

Společná iniciativa Procter & Gamble a Makro trvala od 6. září do 17. října. V tomto období představoval nákup jednoho produktu P&G v obchodech Makro jeden den pitné vody pro jednoho člověka z oblastí s jejím nedostatkem. Podpora bude doručena prostřednictvím programu Čistá voda dětem, který funguje globálně již od roku 2004. V postižených oblastech budou distribuovány speciální čisticí balíčky vyvinuté vědci z P&G, které z vody odstraňují patogenní mikroorganismy a rozptýlené částečky. Fungují jednoduše tak, že se prášek nasype do vody, 5 minut se míchá, pak se voda přefiltruje a za 20 minut je použitelná k pití. Díky balíčkům už bylo poskytnuto prostřednictvím partnerských charitativních organizací 12 miliard litrů pitné vody v 85 zemích světa, kde se lidé potýkají s nedostupností pitné vody, například v Keni, Rwandě nebo Malawi. A díky tomuto projektu bude pomoc ještě rozsáhlejší!

P&G po celém světě zlepšuje životy spotřebitelů a jsme rádi, že díky této iniciativě můžeme pomoci dalším lidem změnit život k lepšímu. Chtěli bychom poděkovat všem, kteří si v obchodech Makro vybrali naše produkty,“ říká Justyna Rymkiewicz, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.

Když jsme na začátku roku spouštěli globální program Water Initiative, jehož cílem je udržitelnější zacházení s vodou vzhledem k jejímu nedostatku po celé planetě, cítili jsme také potřebu přispět i jiným způsobem, proto jsme se spojili s P&G a programem Čistá voda dětem. Děkujeme zákazníkům, kteří se do toho v České republice pustili s námi,“ přidává se Romana Nýdrle, manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry CR.

 

 

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

 

O Skupině Metro

METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) patří mezi přední hráče v segmentu velkoobchodu a distribuce potravin. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real a dalších společností je METRO GROUP W&FS Co. zastoupena ve 35 zemích a zaměstnává celosvětově více než 150 000 lidí. V roce 2015/16 METRO GROUP W&FS Co. dosáhla obratu €37 miliard EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni.

METRO/MAKRO Cash & Carry je součástí skupiny METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company.  METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů.