L’Oréal: Začíná nová éra kosmetiky v ČR

Autor: Redakce | Zpravodaj | 20. 6. 2019

Praha 19. června 2019 (PROTEXT) – L’Oréal přináší českým spotřebitelům nové služby poháněné umělou inteligencí a rozšířenou realitou.

L’Oréal, světový lídr v oblasti krásy, uvádí na český trh nové kosmetické technologie a služby poháněné umělou inteligencí a rozšířenou realitou. Skupina L’Oréal se zavázala přinést zážitky z krásy na základě zkušeností v oblasti inovativních služeb, které pomohou zákazníkům získat zdravější návyky; objevovat, zkoušet a poté si vybrat produkty a značky.

Aby se společnost L’Oréal mohla stát vůdčím elementem této transformace v objevování krásy a průkopníkem nových kosmetických technologií, otevřela v San Francisku v roce 2012 svůj globální technologický inkubátor. Byl navržen jako start-up velké organizace, který přináší inovativní technologie pro kosmetický trh. V roce 2018 proběhla úspěšná akvizice ModiFace, kanadské společnosti, mezinárodně uznávané jako lídr v oblasti rozšířené reality a umělé inteligence, aplikované na kosmetický průmysl.

„Je vzrušující vidět tyto úžasné nové technologie přicházet do České republiky. Nastává magický okamžik, kdy technologie dostatečně dozrály a všude roste spotřebitelský apetit k jejich používání. Nové technologie, jako je například umělá inteligence a rozšířená realita, nám umožňují nabízet stále více personalizovaných a promyšlených služeb pro všechny a nabídnout našim zákazníkům zážitky dostupné kdykoliv a kdekoliv. Digitalizace a krása je perfektní kombinace. Digitální revoluce a nové technologie otevírají mnoho skvělých příležitostí, které jsme nikdy předtím neviděli, a zcela mění způsob, jakým komunikujeme s našimi zákazníky a prodáváme naše produkty. Čeští spotřebitelé se nyní mohou dozvědět více o tom, jak chránit zdraví své pleti, a mohou si zkusit virtuálně ve 3D, v reálném čase, různé barvy vlasů nebo odstíny make-upu,“ říká Tomáš Hruška, generální ředitel L’Oréal Česká republika, Slovensko a Maďarsko.

 

MAKE-UP VIRTUAL TRY-ON – umělou inteligencí poháněná služba testující make-up virtuálně pomocí live kamery nebo selfie

Díky ModiFace 3D technologii nabízejí značky společnosti L’Oréal svým spotřebitelům možnost vyzkoušet si různé produkty dekorativní kosmetiky s vysoce realistickými výsledky. Služby jsou k dispozici na zařízeních instalovaných v obchodech nebo se s nimi spotřebitelé mohou seznámit na vlastních mobilních zařízeních. Díky této inovativní technologii mohou používat přední kameru na svém mobilním telefonu a zjistit před nákupem pomocí live videa nebo selfie jaké odstíny rtěnky nebo jiné dekorativní kosmetiky jim nejvíce sluší. Nyní si mohou doslova vychutnat miliony odstínů, porovnat je, sdílet online, koupit offline nebo online.

České ženy již mohou vyzkoušet rtěnky Urban Decay Vice v internetovém obchodě urbandecay.cz (nové produkty a kategorie budou přidány ve druhé polovině roku) nebo navštívit Institut krásy Lancôme v centru Prahy, kde je jim umožněno pomocí stejné technologie Try-On najít svůj odstín pleti a vybrat si ze široké nabídky make-upů Lancôme.

Další značky skupiny L’Oréal, jako je například L’Oréal Paris, brzy přijdou také s Virtual Try-On v obchodě a online.

 

STYLE MY HAIR PRO od L’ORÉAL PROFESSIONNEL – když beauty tech promění konzultaci barvy v salonu

Tato virtuální technologie barvení vlasů, založená na umělé inteligenci 3D, zlepšuje konverzaci mezi kadeřníky a jejich zákazníky, kteří si ze salonu odnášejí lepší zážitek. Style My Hair Pro znamená víc než jen aplikaci: jde o nástroj 3 v 1, který mohou kadeřníci používat k proměně konzultace barvy v salonu a vytvářet z ní pro své zákaznice nezapomenutelný zážitek. Inspirací může být galerie vzhledů, stylů a barev sdílená uživateli Pinterestu.

Technologie 3D na bázi umělé inteligence od ModiFace umožňuje profesionálům vyzkoušet se zákaznicí barvy virtuálně, okamžitě a v reálném čase. Najít perfektní odstín, kdy digitální barevný graf zobrazuje 560 barev a odstínů. Style My Hair Pro nabízí zákazníkům moderní, jedinečný a bohatý salonní zážitek a umožňuje jim porovnat si i dramatickou změnu barvy vlasů bez rizika.

Style My Hair Pro je k dispozici v českém jazyce v App Store a Google Play od června 2019.

 

MY SKIN TRACK UV OD LA ROCHE-POSAY – inovace, která mění chování lidí

My Skin Track UV je první nositelný elektronický senzor bez baterie a současně doprovodná aplikace pro měření osobní expozice UV záření, znečištění, vlhkosti a pylů.

Senzor My Skin Track UV od La Roche-Posay měří paprsky UVA i UVB a poskytuje okamžité aktualizace, zároveň po dobu až tří měsíců tato data také uchovává. Samotný senzor působí poměrně diskrétně – je 12 mm široký, 6 mm vysoký a pochlubit se může také voděodolností. Díky odolnému kovovému klipu jej můžete pohodlně připnout k oblečení či na doplňky.

My Skin Track UV umožňuje uživatelům lépe porozumět okolnímu prostředí, aby následně mohli učinit informovaná rozhodnutí související s jejich pokožkou.

Senzor neobsahuje baterii, je aktivován sluncem a napájen chytrým telefonem uživatele, k přenosu dat využívá technologii Near Field Communication.

My Skin Track UV je nyní k dispozici na apple.com/cz. Více informací o My Skin Track UV se dozvíte na www.laroche-posay.cz.

 

EFFACLAR SPOTSCAN OD LA ROCHE-POSAY – první diagnostika pleti se sklonem k akné od La Roche-Posay využívající umělou inteligenci

Aplikace byla vyvinuta ve spolupráci s dermatology s cílem dosáhnout přesnosti na profesionální úrovni a posléze byla ověřena klinickou studií. Effaclar spotscan je zásadní inovací od La Roche-Posay, která na základě rozsáhlých vědeckých dat využívá umělou inteligenci k provedení osobní diagnostiky pleti se sklonem k akné. Okamžitá diagnostika EFFACLAR SPOTSCAN pracuje se stupnicí akné 0 až 4+ (uživatelé se stupněm akné 2 a více jsou upozorněni, že je nutné navštívit dermatologa). Na základě provedené diagnostiky služba navrhne personalizovanou rutinu péče Effaclar a poskytne specifické tipy, jakým způsobem pečovat o pleť.

Služba bude v České republice k dispozici v druhé polovině roku 2019.

 

O společnosti L’Oréal

Společnost L’Oréal zůstává již více než 100 let oddána kráse. Jedinečné mezinárodní portfolio skupiny L’Oréal obsahuje 36 různých značek, které se navzájem doplňují. V roce 2018 společnost vykázala obrat ve výši 26,9 mld. Euro a celosvětově zaměstnává na 86 000 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal se svými produkty zastoupena ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových maloobchodních a internetových prodejnách. Strategie společnosti L’Oréal je založena na výzkumu a vývoji. Specializovaný tým 3 993 výzkumných pracovníků v centrech na celém světě plní svou prací kosmetická přání žen. Závazek udržitelnosti společnosti L’Oréal pro rok 2020 v podobě programu „Sdílet krásu se všemi“ vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny.

 

Kontakty pro novináře:

AMI Communications – Pavla Šeborová
Tel.: + 420 234 124 577
e-mail: pavla.seborova@amic.cz

 

L’Oréal – Ivona Karvinen
Tel.: +420 222 777 753
e-mail: ivona.karvinen@loreal.com