Společnost Procter & Gamble a obchodní řetězec Albert darovali více než 190 tisíc korun projektu STK pro chlapy Petra Koukala

Autor: Redakce | Zpravodaj | 12. 7. 2017

Praha, 13. července 2017 (Neopublic Porter Novelli) – Procter & Gamble a obchodní řetězec Albert věnovali 191 841,54 Kč na podporu Nadačního fondu Petra Koukala a projektu STK pro chlapy, který se snaží zvýšit povědomí o důležitosti preventivních prohlídek mužů.

Díky vybraným finančním prostředkům se budeme moci s projektem STK pro chlapy vydat do krajských měst a uspořádat v nich vzdělávací přednášky pro studenty středních škol. Věřím, že tím přimějeme mnoho dalších kluků a mužů pečovat více o své zdraví a chodit na preventivní prohlídky, “chlapská STKáčka“, která dokážou včas odhalit závažné onemocnění a zachránit život. Děkuji všem, kteří se do kampaně zapojili,“ poděkoval badmintonista Petr Koukal.

P&G dlouhodobě zlepšuje život v komunitách po celém světě prostřednictvím svých značek a aktivit. Chtěli bychom poděkovat všem, kteří si vybrali naše značky v obchodech Albert a připojili se k našim snahám,“ řekl Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

Poděkování patří především našim zákazníkům, kteří podpořili v uplynulých týdnech tento smysluplný projekt v našich supermarketech a hypermarketech po celé České republice a přispěli tak k šíření osvěty v oblasti zdraví,“ dodala Barbora Vanko, manažerka externí komunikace obchodního řetězce Albert.

Finanční prostředky byly vybrány v období od 24. května do 20. června 2017. Během těchto čtyř týdnů byla 2 % z ceny každého výrobku P&G značek Gillette, Oral B, Old Spice a Head & Shoulders prodaného v obchodním řetězci Albert určena pro Nadační fond Petra Koukala a projekt STK pro chlapy. Z výtěžku bude uspořádána vzdělávací roadshow, jejímž cílem je oslovit několik tisíc studentů a edukovat je o důležitosti pravidelných preventivních kontrol u lékaře.

 

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

 

O obchodech Albert

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. letos působí na českém trhu více než 25 let. Provozuje zde maloobchodní síť více než 300 supermarketů a hypermarketů a zaměstnává více než 17 000 lidí, kteří poskytují služby stovkám tisíc zákazníků každý den. Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, který od roku 2009 rozdělil téměř 70 milionů korun na projekty pomáhající v sociální sféře a v oblasti zdravého životního stylu. Nadační fond Albert spravuje například unikátní projekt Zdravá 5 nebo úspěšný program Bertík pomáhá. Více na www.albert.cz.

 

O Nadačním fondu Petra Koukala

Nadační fond vznikl v roce 2014 s cílem zviditelnit problematiku „mužského zdraví“ jako společenského tématu, které se dotýká bezprostředně každého muže, ale i jejich blízkých a rodiny, a to s důrazem na závažná onemocnění mužů. Úsilí fondu se zaměřuje převážně na informování veřejnosti a na otevřenou diskusi o mužských nemocech s cílem připomenout, jak důležitá je pro muže zdravotní prevence. Toto poselství se Nadační fond Petra Koukala snaží šířit prostřednictvím projektu STK pro chlapy a unikátní brožury s názvem Manuál pro údržbu chlapa. Ta přirovnává jednotlivá mužská onemocnění k poruchám na vozidlu, aby si muži uvědomili, že o své tělo by se měli starat stejně jako o své auto. Více informací naleznete na www.stkprochlapy.cz.