Čeští senioři tráví čas aktivněji. Zábavný Aqualand Moravia registruje nárůst o sto procent
Pasohlávky, 28. listopadu 2016
Senioři postupně proměňují způsoby, jak tráví volný čas. A začínají si více užívat a myslet na své zdraví. To potvrzuje i Aqualand Moravia v jihomoravských Pasohlávkách. Podle statistik návštěvnosti do něj od září dorazilo přes 2 000 seniorů. A to je téměř dvakrát více než loni. Nárůst potvrzuje také zájem ze strany Svazu důchodců, který do akvaparku organizuje hromadné zájezdy. A nyní se odehrají hned tři po 50 lidech.
Zatímco dříve senioři do akvaparku Aqualandu Moravia jezdili jen výjimečně, jejich počty se za poslední dobu zvyšují. Akvapark přitom nenavštěvují jen s rodinou či vnoučaty, ale i v párech. „U seniorů zaznamenáváme čím dál tím větší zájem o návštěvu akvaparku. Nyní se jedná o dvojnásobný nárůst a přepokládáme, že počet ještě poroste. Všimli jsme si, že senioři mají zájem trávit čas kvalitně. Například Svaz důchodců dokonce organizuje hromadné zájezdy. Nyní například řešíme hned tři autobusové po padesáti lidech,“ konstatoval ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký
Největší a nejmodernější akvapark v Česku přitom zájem seniorů identifikoval jako dobrou obchodní příležitost a snaží se tak co nejvíce rozšířit informaci, že senioři mohou trávit celý den v bazénech či wellness, aniž by je to zruinovalo. Senioři si přitom nejen užívají relaxace ve wellness zóně, ale sjíždějí bez ostychu i zábavné atrakce. „Oceňují též naši termální vodu, která má blahodárný účinek na lidský organismus,“ doplňuje Pavlacký s tím, že v akvaparku chtějí návštěvnost seniorů ještě více podpořit.
Novinka: Pondělky patří seniorům
Aqualand tak zavedl pondělky pro seniory. Pokud přijdou do 11.30, celodenní vstup je vyjde jen na 249 korun. A počin má úspěch. Nabídku denně využije zhruba stovka lidí starších 60 let. Celkem od začátku září do Aqualandu dorazilo přes 2 000 seniorů. „I vzhledem k demografickému vývoji očekáváme, že senioři budou patřit mezi naše čím dál tím častější klienty. Bylo by chybou je podceňovat. Mnozí z nich podle našich zkušeností už dnes mají velmi přesnou představu, jaké služby chtějí, a dovedou si za ně připlatit,“ dodal Pavlacký. V Aqualandu se tak i díky tomu mezi rekreanty mísí generace. Zábavní centrum si totiž oblíbili i studenti z nedalekého Brna, kde jich vysoké školy navštěvuje na 80 tisíc. Od září se jich do akvaparku podívalo více než tři a půl tisíce.
O Aqualandu Moravia
Aqualand Moravia je nejmodernějším a největším akvaparkem v České republice. Děti i dospělí se mohou vyřádit na 20 vnitřních a venkovních tobogánech a skluzavkách s celkovou délkou více než 1,7 km. Venkovní vodní atrakce Abyss a Boomerango určené až pro 3místné rafty si mohou v letních měsících návštěvníci vyzkoušet vůbec poprvé v České republice. K dispozici jsou, kromě jiných, i oblíbené celoročně otevřené tobogány U-Wave, Supercrater, Wild River nebo Yellow Crash. Dětem jsou určené dětské bazény a skluzavky, užijí si také v bazénu s atrakcemi, kde mají k dispozici skákadla, šplhací sítě nad vodou, bublinkovače nebo chrliče. Aqualand nabízí celkem 12 bazénů s vodní plochou 3000 m2, některé s využitím vody z místního termálního vrtu, rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum, sluneční a římské lázně, Imperium Restaurant a Coffeeland. Od května mohou lidé využívat i nový ubytovací komplex Aqualand Inn Hotel a vstupenky do akvaparku si lze zajistit díky novému e-shopu – http://www.aqualand-moravia.cz/vstupenky.
Kontakt pro média:
Karolína Křenková
PR & Media Manager
LESENSKY.CZ s.r.o.
mobil.: +420 608 354 419
e-mail: krenkova@lesensky.cz
Štursova 583/49, 616 00 Brno